Napravite call centar kao veliki

Bitrix24 dodao je još jedan plan za korisnike, prilagođen upravo malim poduzetnicima. Bitrix24 Plus plan je „podebljan“ s više korisnika i prostora – simboličkih 24 korisnika i 24 GB prostora te su dodane nove funkcionalnosti u CRM i telefoniju.

Bitrix24 je jedini besplatni CRM sustav koji nudi bezgranični broj zapisa (prodajnih prilika, kontakata, partnerskih organizacija, ponuda i izdanih rauna). Korisnik može poslovati s neograničenim klijentima i voditi besprijekornu evidenciju akcija, iako je njihov pregled ograničen na prvih 5000 zapisa kako bi se održali i ubrzali procesi s obzirom na resurse poslužitelja, serverski prostor.

No ukoliko vaše poslovanje prijeđe zadane potrebe, lako se možete prebaciti na bilo koji Bitrix24 komercijalni plan.

Više mogućnosti CRM-a

Još jedna prednost koja je dodana u naprednijim planovima je pregled pristupa sustavu (access log). Vlasnik Bitrix24 računa, kao administrator baze podataka, ima pregled nad svim pristupima sustavu te akcijama koje su učinjene kako bi se zaštitili podaci. Stoga, ukoliko primijetite da neki zaposlenik izvlači cijelu bazu vaših klijenata u nedjeljno popodne, imate razlog za brigu, ali i mogućnost da preduhitrite njegove daljnje korake i zaštitite se.

Također, povijest podataka u CRM modulu od sada omogućuje jednostavno vraćanje podataka i naprednije pretraživanje u Bitrix24 Plus, Standard i Professional paketima.

Napredna telefonija

Ukoliko još niste koristili usluge vezane uz telefonske pozive, lako je započeti i ugraditi ih u poslovne procese.

Unutar sustava možete primati i raditi pozive prema klijentima, dok će svi podaci o njima biti prikazani za to vrijeme (kako ne biste gubili vrijeme, ali svoju profesionalnost). Još važnije, pozivi mogu biti snimani radi poboljšanja usluge, pa je jednostavno kroz sustav napraviti call-centar na razini velikih kompanija. Ipak, zbog velikog obima prostora koje snimke zauzimaju, besplatni plan ograničen je na 100 snimki/mjesečno.

Još jedna korisna funkcionalnost su i pozivi u radno vrijeme te grupni i simultani pozivi kojim štedite vrijeme i resurse, a omogućavaju i održavanje sastanaka. Pozivi u radno vrijeme preusmjeravaju se zaposlenicima samo u označena vremena, a u ostalo vrijeme, izvan radnog vremena, moguće je postaviti automatsku sekretaricu s porukom koju sami oblikujete. Simultanim pozivima automatski se dolazni pozivi usmjeravaju zaposlenicima koji su trenutno dostupni, a prvi zaposlenik koji je slobodan ima mogućnost preuzimanja poziva.

Nova opcija je i praćenje kanala kojim je pozivatelj stigao u call centar. Ukoliko imate više telefonskih brojeva vezanih za različite promotivne i kanale prodaje, ne trebate više ručno analizirati podatke. Jednostavno pridružite kanal prodaje telefonskom broju u postavkama (npr. 123-1234=web stranica, 123-5678=Adwords kapanje) i sustav će automatski generirati listu poziva prema kanalima.

Naposljetku, zbog poboljšanja kvalitete usluga korisnika dodana je i mogućnost evaluacije telefonskog poziva. Po završetku poziva, moguće je pred-definiranom porukom zamoliti pozivatelja da odabirom tipki od 1 do 5 izrazi svoje zadovoljstvo telefonskim razgovorom.

I još…

Odlučite li se za Bitrix24 u svojem poslovanju, obratite nam se s povjerenjem. Postavit ćemo vaš sustav prema zahtjevima koji odgovaraju vama i vašim korisnicima.