CRM sustavi

Koliko puta vam je neka poslovna prilika izmakla iz ruku jer niste imali dobro organizirane podatke? Koliko puta ste mogli iskoristiti postojeće resurse za nove prilike? Pod resurse konkretno mislimo na klijente koji i jesu vaš najvredniji resurs, zar ne?

Klijenti ili kupci čine poslovanje tj. Tvrtku i u interesu je svakog menadžera da upravo oni budu zadovoljni.

Ako vam kažemo da postoji jednostavan način na koji mozete organizirati svoje poslovanje prema njihovim potrebama bez puno muke i alata (excel tablica i mailing lista) biste li razmislili o unaprijedjenju svojih poslovnih procesa?

Zašto CRM?

CRM ili customer relationship management sustav omogućava brzo i jednostavno omogućava pregled I upravljanje odnosima s klijetima u svim procesima marketinga, prodaje te povezanih procesa računovodstva, dok neki, razvijeniji sustavi, nude i mogućnosti vođenja evidencije nad proizvodima i drugim resursima.

Stoga, CRM sustavi omogućavaju vam jednostavnije praćenje rada svih djelatnika te ubrzavaju rad sa klijentima. Najveća prednost se odnosi na potpunu povezanost klijenta sa svim procesima koji se vodi – od praćenja narudžbi, ponuda, ugovora, upisivanje notesa, događanja ili upisivanje radnih zadataka.

Mailing liste, kampanje i analitika – sve pod jednim krovom.

Integrirani sustav lako premošćuje aktivnosti između odjela marketinga i prodaje te konvertira potencijalne u stvarne kupce.

Jeste li znali da je trošak stvranja novog kupca i do 7 puta veći nego trošak održavanja postojećih kupaca ili klijenata?! Njegujte svoje kupce.

Pratite potrebe postoječih kupaca i prilagodite im se.

Jedinstveni sustav unutar svih procesa, dostupne informacije uvijek i svima, uštedit će vrijeme zaposlenika i povećati vrijednost same tvrtke. Izbjegnite “prazni hod” i bezbroj mailova.